2015. április 3., péntek

Miért pont a DXN?

Bár az ember úgy gondolná, már nem lehet újat kitalálni, mégis nap, mint nap jelenik meg valami új cég MLM formában. Ez nem is gond, hisz ez is azt mutatja, hogy ez a legkorszerűbb értékesítési forma! 
DE ha szilárd alapokra akarunk építkezni, akkor fontos, hogy milyen céget választunk!


1. A DXN 20 éve van a piacon és ezalatt az idő alatt  folyamatos növekedést mutatott, fent van a tőzsdén, így gazdasági mutatói ellenőrizhetőek! Malaysia és az ázsiai térség vezető MLM cége, de világviszonylatban is a jelentős 28. helyen tartják számon!
Egy föld egy piac elve szerint több, mint 40 országban van jelen és több mint 100 országba van kiszállítás! Stabil anyagi háttere van, amit az MLM részen kívül komoly nagy építőipari beruházások, idegenforgalmi szálláshelyek, városrészek, utazási iroda és még más ipari vállalkozások biztosítanak! Minősítése alapján tudhatjuk, hogy nincsenek hitelei, és nem tartozik senkinek, a jutalékokat pedig mindig megbízhatóan kifizeti! 

2. A DXN marketing terve lassabb, de stabil üzleti modell! A termék vonzerejére építő fogyasztói hálózatként terjed és növekszik, és nem több százezer forintos beléptető csomagok, illetve ehhez kapcsolódó erős, de költséges motivációs képzésekre épül! Talán itt legkönnyebben elérhetőek a különböző üzleti szintek, nincsen nullázódás, szintvisszaesés, embervesztés! Mindenki a saját tempójában halad, nincsenek beépített kényszerek, határidők kötelező vásárlás, hó végi stressz, eladatlan árukészletek a kamrában! 

3. A DXN termékei egyedülállóak, nem kívánnak meggyőzést! Sok cégnek ahhoz, hogy drága készítményeit el tudja adni, különleges marketinget kell folytatnia, melynek célja meggyőzni a vevő jelöltet arról, hogy ő beteg és feltétlenül fel kell vennie a kiadásai közé a cég csodatablettáit, készítményeit! A DXN-nek nincs szüksége NASA tanúsítványra, Nobel díjasnak mondott mérőkészülékre, különleges elméletekre stb., hogy bebizonyítsa termékei fontosságát! A DXN kávéi nem új kiadást jelentenek a családnak, hanem a már meglévő kiadásainkat csoportosítjuk át a DXN-hez! Nem kell lyukat dumálni az emberekbe, hogy erre szükségük van, hisz a legtöbb ember kávézik és szereti a finomságokat! Míg a vitaminjait a legtöbb ember elfelejti bevenni reggelente, s ha le kell faragni a kiadást, először azoktól válik meg, addig a kávéját senki se felejti el meginni, sőt sokan egyenesen kávéfüggőké válnak!
A DXN népszerű és megfizethető termékeinek köszönhetően jelen van olyan piacokon is, ahol más MLM cégek nem is próbálkoznak a szegénységre hivatkozva pl: Mongólia, Pakisztán, India! 

4. A DXN már világszerte bizonyított, ezért több mint 5 millió regisztrált tagja van, ami ennél is több fogyasztót takar! Az európai piacon 6. éve van jelen és az itt élő 732 millió emberből - akiknek 80%-a kávézik - várhatóan szintén nagy igénye lesz erre a méltán népszerű termékre! 

5. A DXN magyarországi vezetése, a világon egyedüli professzionális online webes támogatást ad üzletépítőinek, mellyel munkájukat jelentősen megkönnyíti, támogatja! A korszerű online eszközökkel (saját weboldal - http://marticafe.dxn.hu/) az offline tevékenység jelentősen könnyebbé válik! 

Ha működő dinamikusan fejlődő MLM hálózatot keresel, akkor köztünk a helyed!