2015. december 27., vasárnap

Miért éppen MLM?

Elégedett Ön a munkahelyével, a keresetével, a főnökével?
Elégedett Ön az otthonával, az életével, az egészségével? 

Ha bármelyik kérdésre NEM a válasz és AKAR változtatni rajta, érdemes tovább olvasnia. 

Van, aki azért nem reagál egy lehetőségre, mert eddig még nem találkozott vele. Hogyan formálhatna véleményt, hogyan dönthetne arról, akarja-e vagy sem, ha soha hírét sem hallotta?
Vannak persze sokan, akik már „belekóstoltak" egy-egy ilyen típusú üzleti lehetőségbe. Ma már majdnem mindenkinek van véleménye erről a szakmáról. Kinek személyes tapasztalat alapján kinek csak hallomásból. A tapasztalat néha „túl okossá" tesz. 

„Ha egy macska ráül a forró kályhára, többé nem követi el ezt a hibát. De a hideg kályhára sem fog többé ráülni" (Mark Twain)

Így vannak sajnos az emberek is. Valamikor nagy lelkesen kipróbáltak egy Network Marketing hálózatot. Megbízhatóságukat, hitelességüket bevetették az ismerőseik előtt, de valami miatt nem értek el sikert és onnan kezdve, mindegyik kályhát forrónak gondolják, ahelyett hogy óvatosan próbálnák ismét megtapasztalni.


Minden fejlődik. Így az MLM is. 
Újabb és újabb cégek alakulnak újabb és újabb termékekkel, marketingtervvel. A világon már több mint 62 millió ember foglalkozik direkt értékesítéssel és hálózati marketinggel. Az USA 20 legdinamikusabban fejlődő cége közül 3 network marketing módszerével dolgozik. 

Átalakul a munkaerőpiac. Egyre nagyobb szerephez jut a részmunkaidős foglalkoztatás, az otthonról végezhető munka a bedolgozó kisvállalkozó. A cél a költségek csökkentése. Azt mondják az MLM az érzelmek üzlete, (és az is marad) de előbb utóbb a józanul gondolkodó, előre látó és tervező emberek üzlete is lehet. A világ és a technika fejlődik, és ez azt vonja maga után, hogy egyre modernebb gépek és eljárások alkalmazásával akár a mezőgazdaságban, akár az iparban egyre kevesebb ember munkájára lesz szükség. 

Ahol mindig szükség van (lesz) az emberre, az az eladás, és a fogyasztás. A hálózatos értékesítés pont ezt a két tevékenységet foglalja magába, és ezért, aki ide fekteti az energiáit az örök életre szóló munkát, és kereseti lehetőséget teremthet magának. Mert a jövő energiaforrása a vásárló és ez által, maga az ember. 

Megváltozott a világ és nekünk kell alkalmazkodnunk, mert a világ nem fog alkalmazkodni hozzánk.  

A DXN is network marketing módszerrel dolgozik. A cég a termesztésétől, feldolgozástól, egészen a fogyasztók felé irányuló marketing tevékenységig a teljes folyamatot felügyeli. A DXN világszínvonalú vezetési rendszere, kutatási és fejlesztési tevékenysége és csúcsminőségű termékei garantálják a DXN vállalat és munkatársainak sikerességét. Az egész világra kiterjedő csatlakozási lehetőség és bónuszrendszer minden törzsvásárló számára. 

Legyen részese Ön is a DXN fejlődésének és sikereinek!

Csatlakozzon és legyen a munkatársunk!