2014. október 29., szerda

Gyakran Ismételt Kérdések

Ha valaki a nyilvános weboldalamon a hírlevelemre feliratkozik és megkapja az 1000 Ft-os bónt, akkor hogyan és mikor tudja felhasználni?

Ha valaki feliratkozik a hírleveledre és utána, mint fogyasztó vásárol egy vagy több terméket (nemtörzsvásárlói áron) az oldaladon és megadja a bón számát, akkor kapja ezt a kedvezményt. Ez csak az online vásárlásokra érvényes.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Mennyi az átfutási idő az online regisztráció és az intranetbe való rögzítés(az intranet hozzáférést tartalmazóemail kiküldése) között?

Az intranetben történő regisztráció nincs összefüggésben a jelentkezés (online regisztráció) leadásával. Kizárólag a pénz irodában történő befizetése vagy a bankszámlán történő jóváírása számít.Ezt követően legkésőbb a következő munkanap meg kell történnie az intranetes rögzítésnek (99 %-ban még aznap megtörténik).  
Félre értésre adhat okot, ha valaki az utánvétes fizetést választja. Ez esetben a futárnak történőkifizetést követően, akár 3-4 munkanap is eltelhet, amíg a DXN bankszámláján jóváírják az összeget. Ezt követően kezdődik csak el a regisztrációs folyamat.Így ezt  az átfutási időt is bele kell még kalkulálni.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Hogyan kell egy olyan országból regisztrálni ahol még nem nyílt meg a piac, nem található Service Center?

A regisztráció történhet angol nyelvű DXN weboldalról, ami közvetlenül a szlovák központi irodába érkezik. A pozsonyi kollégák szolgálják ki az összes, még meg nem nyílt piacokról érkező regisztrációkat, megrendeléseket. Email cím: networker@dxn2u.com; Kapcsolati nyelv : angol/szlovák
Regisztrációt termékvásárlással együtt javasoljuk (minimum 1 termék kipróbálása és ezzel tapasztalatszerzés végett).
Minden esetben visszaigazolást kap a leadott regisztrációról/megrendelésről a megrendelő, mely már tartalmazza az adott csomagra kalkulált szállítási költséget és az utaláshoz szükséges céges/banki adatokat.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Hogyan kell egy olyan országból terméket rendelni ahol még nem nyílt meg a piac, nem található Service Center?

Azon európai országokból érkező megrendeléseket, ahol még nem működik Service Center a pozsonyi központ szolgálja ki.
Kizárólag olyan termék rendelhető a jövőben a fentiek miatt, ami Szlovákiában is elérhető.
Szintén a szlovákiai központba futnak be a fenti piacokról a weboldalaitokon keresztül érkezőmegrendelések is.
Amennyiben valaki e-mail benszeretne rendelni, vagy a megrendelésének állapotáról érdeklődik a networker@dxn2u.com címen teheti meg angol nyelven.
A megrendeléseket minden esetben legkésőbb a megrendelést követő munkanap visszaigazolják, ami tartalmazza a pontos szállítási díjat is. Az áruk ellenértékét minden esetben EURÓ-ban kell megfizetni. 500 EUR értékű megrendelés felett nincs szállítási költség Európán belül.